Senaste Flyttinfo!

Nu äntligen är det bestämt att stugan kommer flyttas under v.22.
Detta innebär att området just nu är klassat som byggarbetsplats.
Det finns fortfarande möjlighet att nyttja planerna under v.21, men iakta försiktighet då det kan finnas spik och träflisor på området. Minst åverkan är på löpeplan...

Hela vecka 22 är det Tillträde förbjudet.

Då man börjat isärkoppling av stugan och brutit all invändig el, vatten och avlopp kopplas loss inom kort, så är stugan ej tillgänglig för någon fr.o.m tisdag v.21.
När stugan väl är flyttad, kommer klubbens medlemmar ha tillgång till den gamla anläggningen (dock utan stuga) till dess att de nya planerna går att börja användas till sensommaren. (Iakta fortsatt försiktighet gällade byggspill)
Hoppas att alla har förståelse för de obekvämligheter som ev. kommer uppstå under tiden och hjälps åt att göra det bästa utav det.
Planerna på Nyborg ska, om planeringen håller, vara tillgängliga att beträda v.35
mvh Styrelsen