Senaste nyheter

2017

Grattis till bronset på Lag DM i Bruks, Åse och Hedda, Håkan och Mentos och Norman och Sunni!
Ett extra stort grattis till vårt dreamteam Åse och Hedda som hade dagens bästa lydnad och sammanlagt bästa resultat!

Läs hela inlägget »

Nu i helgen har det varit full fart på klubben i tävlingars tecken.
I lördags hade vi KM i Bruks. Det kom 7 till start och alla gjorde mycket bra ifrån sig. Till slut så stod Åse Forsgren&Hedda som segrare tillika Klubbmästare. Grattis
2a Norman Rönnefeldt&Sunni, 3a Håkan Jansson&Mentos, 4a Tina Rosén-Lindh&Fina, 5a Gun-Marie &Riga, 6a Hanna Andersson&Yax och på 7e plats Kjell Carlsson& Hoffman.
Det blir ett svårslaget lag som representerar Tidaholm på Lag Dm i Bruks påTomten den 11 november!

XS- Hanna Persson och Hugo
S - Hanna Persson och Charlie
M- VIcki Svensson och Alvin
XL- Ulrica Larsson och Soya

Läs hela inlägget »

Klubben har fått tre nya agilityinstruktörer under våren Lisa Johansson, Marica Svensson och Hanna Persson, Stort grattis och bra jobbat!

Den 17e Maj hade klubben sitt KM i Lydnad,
Grattis till Elisabeth och Sidney och Kjell och Hoffman som vann!
De andra som tävlade var Marie& Alexi,Ulrika & Gigi och Ewa-Maria.

Läs hela inlägget »
Vicki med sin Alvin var i år kvalade till SM i agility med sitt lag "Du gamla du fria"
Så himla roligt!!
Läs hela inlägget »